Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
[Rozmiar: 20485 bajtów]
wejdź wejdź wejdź wejdź wejdź wejdź wejdź wejdź wejdź
wejdź wejdź wejdź wejdź

- Typ silnika: 126 A2

- Gaźnik: Weber 30DGF3/150 lub Jikov 30SPDR,jednogardzielowy,opadowy,dolnossący,z urządzeniem rozruchowym sterowanym ręcznie,sterowany siłownikiem podciśnieniowym,z pompką przyspieszającą

- Cykl pracy: czterosuwowy, z zapłonem iskrowym

- Liczba i układ cylindrów: 2,układ rzędowy,pionowy (Bis poziomy)

- Pojemność całkowita: 652 cm3 (Fiat 126 Bis – 703 cm3)

- Średnica cylindrów: 80 mm

- Skok tłoka: 70 mm

- Stopień sprężania: 8,6

- Moc maksymalna (DIN): 18,5 kW (24,2 KM)

- Moment maksymalny (DIN): 47 Nm (4,8 kGm)

- Prędkość obrotowa momentu maksymalnego: 3000 obr./min

- Pompa paliwa: przeponowa,wydatek 45 l/h

- Filtr powietrza: suchy z wkładem papierowym

- Smarowanie: z pompą o zazębieniu wewnętrznym, z filtrem odśrodkowym

- Rozrząd: górnozaworowy,z napędem łańcuchowym

- Chłodzenie: powietrzem,wymuszone przez napędzany mechanicznie wentylator (BIS cieczą,sterowane termostatem)

- Sprzęgło: mechaniczne,jednotarczowe,suche, ze sprężyną talerzową, sterowane mechanicznie

- Skrzynia biegów: mechaniczna, 4-biegowa II, III i IV biegi synchronizowane

- Przekładnia główna: stożkowa o uzębieniu śrubowym,zblokowana ze skrzynką biegów,przełożenie przekładni głównej 9/39

- Hamulec roboczy: bębnowy,sterowany hydraulicznie,o niezależnych obwodach na koła przednie i tylne,działający na 4 koła,z samoczynną regulacją luzu między bębnem,a szczęką

- Hamulec awaryjny (postojowy) działający na koła tylne,sterowany dźwignią ręczną

- Oznaczenie obręczy kół: 4,00B*12H lub 4,00B*12H2

- Oznaczenie i wymiar opon: 135/80-SR12

- Ciśnienie w ogumieniu: przód 0,14 MPa (1,4 bar),tył 0,21 MPa (2,1 bar)

- Przekładnia kierownicza: zębatkowa,z listwą zębatą i zębnikiem

- Przełożenie przekładni: 38 mm/obr.

- Minimalna średnica skrętu: 8,6 m

- Luz kątowy koła kierowniczego po ustawieniu kół do jazdy na wprost: 8 stopni

wejdź wejdź wejdź wejdź
wejdź